Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра початкової освіти та інноваційної педагогіки Науково-дослідна лабораторія НУШ Підготовка «агентів змін» для НУШ На семінарі «Роль сучасного обладнання для ЗЗСО в реалізації завдань НУШ та підготовці майбутніх учителів початкових класів»

На семінарі «Роль сучасного обладнання для ЗЗСО в реалізації завдань НУШ та підготовці майбутніх учителів початкових класів»

4 листопада 2021 року відбувся міжвузівський науково-практичний семінар на тему «Роль сучасного обладнання для ЗЗСО в реалізації завдань НУШ та підготовці майбутніх учителів початкових класів» (програма<↓>) на базі Наукового центру «Європейська дидактика». Зустріч, ініційована кафедрою педагогіки і методики початкового навчання, очолюваною професором Оленою Матвієнко, була підтримана деканом педагогічного факультету професором Тарасом Олефіренком, адже реалізація концепції Нової української школи та організація нового освітнього простору є пріоритетними для сучасних педагогів.

 

04.11.21 семінар Роль СО ЗЗСО НУШ 01

 

04.11.21 семінар Роль СО ЗЗСО НУШ 104.11.21 семінар Роль СО ЗЗСО НУШ 4

 

У роботі семінару взяли участь представники Київського університету імені Бориса Грінченка з кафедри природничо-математичної освіти, очільниця Центру освітнього консультування Вікторія Косик та представники нашого університету, провідні викладачі кафедри педагогіки і методики початкового навчання професор Тетяна Васютіна, доцент Валентина Чайченко, старші викладачі Дар'я Губарєва та Володимир Фадєєв.

 

04.11.21 семінар Роль СО ЗЗСО НУШ 2

 

У ході зустрічі учасниками окреслено стан і особливості втілення ідей STEM-освіти у процес підготовки майбутніх учителів початкових класів, дидактичні можливості використання погалузевого обладнання кабінету НУШ у реалізації освітніх компонентів ОПП, напрями співпраці розробників сучасного обладнання для школи та ЗВО.

 

04.11.21 семінар Роль СО ЗЗСО НУШ 7

 

Декан педагогічного факультету професор Тарас Олефіренко бажає учасникам семінару натхнення для реалізації амбітних планів, конструктивної взаємодії та плідної співпраці у підготовці майбутнього вчителя НУШ.