Ви тут:  Головна Аспірантові Співпраця зі стейкхолдерами «Досвід організації освітньо-дозвіллєвого простору дітей-біженців з України в Слов’янських школах Нідерландів». Зустріч із директоркою Слов’янських шкіл (м. Лейсден, Нідерланди) пані Оксаною Сміт

«Досвід організації освітньо-дозвіллєвого простору дітей-біженців з України в Слов’янських школах Нідерландів». Зустріч із директоркою Слов’янських шкіл (м. Лейсден, Нідерланди) пані Оксаною Сміт

Віртуальний Івент-центр кафедри педагогіки Педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова продовжує свою роботу. 5 квітня 2022 року відбулася онлайн-зустріч, організована кафедрою педагогіки (модератори – професор Дем’яненко Н.М., доцент Іванова Л.А.) з представницею Міжнародної громадської організації “Європейська академія освіти”, директоркою Слов’янських шкіл у Нідерландах пані Оксаною Сміт.

 

Оксана Сміт 5.04.22

 

Тема зустрічі: «Досвід організації освітньо-дозвіллєвого простору дітей-біженців з України в Слов’янських школах Нідерландів». Учасниками онлайн-заходу стали 87 осіб, серед яких викладачі й студенти Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, колеги-партнери і студентство з Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.

 

Оксана Сміт 5.04.22

 

Обговорювалися питання психологічної та освітньо-дозвіллєвої адаптації дітей дошкільного, шкільного віку, які вимушено стали біженцями під час російської воєнної агресії, умови проживання українців у Нідерландах, Чехії та інших країнах Європейського Союзу, перспективи розвитку співпраці між Україною та європейськими країнами в освітній, культурно-дозвіллєвій сферах, участь у міжнародних освітніх проєктах.

 

Оксана Сміт 5.04.22

 

О. Сміт розкрила проблеми педагогічного супроводу в Слов’янських школах Нідерландів, запросила до участі в розбудові нових напрямів освітньо-проєктної діяльності та співпраці в культурно-дозвіллєвих заходах. Особливу зацікавленість учасників викликав розвиток освітніх процесів на рівні початкової, середньої та вищої школи Нідерландів, особливості роботи фахівців із дітьми з особливими потребами та організація дозвілля дітей у позаурочний час.